Офіційний сайт Олевської міської ради

Alternative content

Get Adobe Flash player

ВИБОРЧА КОМІСІЯ

___________________________

Баннер

Привітання

Пошук на сайті


ДЛЯ ТУРИСТІВ

МІСТА-ПОБРАТИМИ

Про Олевськ пишуть

 

Olevsk Sity

Календар

2019
Вересень
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Випадкове фото

Лічильники

 

 

 

Головна Новини Олевська міська рада ОГОЛОШЕННЯ
ОГОЛОШЕННЯ
Автор: Content manager   

 

Безаварійний пропуск льодоходу, весняної повені – головне завдання експлуатаційної служби управління та всіх водокористувачів району.

За інформацією головного інженера Олевського управління водного господарства А.В.Савчука найвідповідальнішими і найнебезпечнішими об’єктами в районі з точки зору повеневої ситуації залишаються Лопатицьке водосховище, Копищенська, Хочинська, Зубковицька захисні дамби, які захищають відповідні населені пункти від затоплення.

До переліку населених пунктів та територій, де можливі негативні наслідки, пов’язані з проходженням високих вод, відносяться: Олевськ, Кишин, Тепениця, Майдан-Копищенський, Хочино, Білокоровичі та Зубковичі.

Працівниками управління проводиться розчищення отворів гідроспоруд від снігу та льоду, поповнюються запаси інвентаря, аварійних та пально-мастильних матеріалів до затверджених норм, готується техніка та механізми на випадок виникнення надзвичайних ситуацій.

Згідно з розпорядженням голови Олевської РДА за №24 від 01.02.2017р., 22 лютого поточного року буде проводитися спільне штабне тренування за темою: «Дії органів управління та сил цивільного захисту у разі загрози або виникненні надзвичайних ситуацій, пов’язаних з пропуском весняної повені, льодоходу та дощових паводків».

Керівникам підприємств, установ, організацій спеціалізованих служб ЦЗ району про підсумки тренування інформувати до 02 березня 2017 року районну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій через відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації.

Матеріал взято із сайту: Олевськоъ РДА